Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2010

Tα Χειρότερα Της Χρονιάς ....(2 ημέρες πριν έρθουν τα καλύτερα)



Μήπως δεν ακούω καλά ?
Μήπως έχω χάσει επεισόδια ?
Τί στο καλό ακριβώς συμβαίνει, και στ'αυτιά μου ηχούν σαν ό,τι χειρότερο άκουσα μέσα στο 2010, οι Vampire Weekend και οι "έχουμε εντελώς καβαλήσει το καλάμι" - Arcade Fire, ακόμα δεν μπορώ να το καταλάβω.
Οι πρώτοι, κοροϊδεύουν συστηματικά τον κόσμο, και χαρίζω ευγενικά (σαν την Δέσποινα Μοιραράκη...) σε όποιον γενναίο έχει το κουράγιο να μου αποδείξει το αντίθετο, και τα 2 τους lp,(ελπίζω να μην υπάρξει και τρίτο...)προκειμένου να κάτσει με την ησυχία του, και να απολαύσει τις κενές ηχητικές μπαλαφάρες τους, που δήθεν πουλάνε προς τα έξω σαν την εξέλιξη του ήχου,των Talking Heads.
Tρίχες κατσαρές...λέω εγώ.(και κουραστικές)
Όσον αφορά τους Arcade Fire, η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά !
Βαριέμαι αφόρητα και δυσανασχετώ όσο δεν πάει, μ'αυτό που κάνουν !
Τί τους βρίσκουν ρε παιδάκι μου ?
Όλο μέλι, μέλι, κι από τηγανίτα ....τίποτα !
Μηδέν από μηδέν = 0
Πάμε γι'άλλα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: