Δευτέρα 26 Οκτωβρίου 2009

Cover Me...






Αυτή η κωλοβροχή ,τις τελευταίες μέρες , τείνει να καταστρέψει τα πάντα....
Κι επειδή ακόμα και αυτό , το keyboard , απ'την πολλή υγρασία , έπαψε να υπακούει , στα ξέπνοα , σπασμωδικά χτυπήματα των δακτύλων , το "άθλιο" αυτό blog , και ο ακόμα πιο άθλιος γράφων , θα κάνουν ένα διάλειμμα ....
Στην παρούσα φάση , κρίνεται επιτακτικό.
Θα τα ξαναπούμε , [ελπίζω ] με τις τελικές λίστες της χρονιάς.[βρέξει , χιονίσει , οι λίστες , είναι λίστες .....τρομάρα μας !]
Εξάλλου , έχω αποφασίσει ήδη για τα περισσότερα....[και δεν αλλάζω ....ο ίδιος ο Lennon να κατέβει στην γη ! ! Ειδικά τα Νο 1 και Νο 2 ...]
Ζητήματα ζωής και θανάτου...που λέμε....
Κάτι σαν το "Golden Slumbers"που το άκουγα χτες το βράδυ παρέα με τον daddy μου...
Και δεν χρειάστηκε να πούμε κουβέντα....
Ένα cd , του έγραψα .....και κατάλαβε...
Δηλαδή , με κατάλαβε.
Η πρώτη φορά που κάπνισα μπροστά του....
Στα 33 μου...
Για γέλια ...εντελώς.....
"Γιατί ??Όταν κάπνιζα εγώ ήταν καλά ...δηλαδή ? " ...μου είπε...
Και μετά μ'έβαλε στην πρίζα , να ψάχνω μες τα μαύρα μεσάνυχτα το "Τelstar" των "Tornados".... και την πανάγνωστη yeah-yeah-δικη μελωδία , που έβγαινε απ'το μονοφωνικό τρανζιστοράκι της Λολίτας , όταν ο James Mason πρωτοπήγε ως υποψήφιος νοικάρης , στην έπαυλη της ολικής καταστροφής , του Kubrick...
Eίναι για δέσιμο....ο γέρος !
Ο πρώτος !
Το "Gaucho" των Steely Dan , το "And it Stoned Me " του Van Morrison και ο "χαμός" του "Crosseyed and Painless" των Talking Heads , σε ένα ! !
Ο παραπάνω "κακοφωνίξ" , δεν ξέρω το πώς και το γιατί , αλλά με συγκίνησε. [αυτά κάνουν τα ακατάπαυστα τουλούμια από νερό , που τρως κατακέφαλα...]
Θέλει πολύ για να χαζέψει ο άνθρωπος ?
Για το τραγούδι , ούτε λόγος....
Αu revoir λοιπόν , μέχρι να ξαναβγεί ο ήλιος .

3 σχόλια:

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡ είπε...

"Human League-Octopus.Aν το βρεις στο london θα σου ειμαι υποχρεως."
Σ.Ν.6/11/2009

Ειλικρινα θα σου ειμαι και εγω υποχρεως αν μου παραδεχτεις οτι ειναι αλλη μια περιπτωση
αντε γεια
καλο βραδυ
χαρηκα που σε ειδα
θα μπορουσες να μου κατεβασεις τα σκουπιδια που τα εχω καμια δεκαρια μερες και βρωμαει το σκορδο σαπιλα απο το κοτοπουλακι που εφτιαξα απο την προηγουμενη Παρασκευή ;
Ειλικρινα,
γελαω με τον ευατο μου την ωρα που δεχομαι να ρωταω
την ιδια ερωτηση οπου πηγαινω .
Λοιπον αν καποιοσ διαβαζει το αθλιο blog σου
ας σου δωσει το γαμημενο cd ή zip kilot fetix σου
και ας σου δωσει το τηλεφωνο να ερχεται να σου κατεβαζει τα σκουπιδια
Ειλικρινα
καλη σου μερα αδερφε

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡ είπε...

Σε συνεχεια της τηλεφωνικης κουβεντας
και βλεποντας τη φωτο απο τις Μαλβιδες

χαιρομαι παρα πολυ για την εμφανιση του πεομαγιου και σε αλλες θαλασσες
τρεμε Κουστω
ο Ινδικος ειναι και αυτος δικοςμας

Depecher είπε...

@provokator[aka..sugarpaste]: χαχαχαχαα!!! Μ'έκανες και γέλασα my friend ! Κορυφαίος as always ....Πώς πήγε αλήθεια το συνέδριο ζαχαρόπαστας ?? Το βγάλαμε το μεροκάματο ?