Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2007

Obsessions of a day....


Οι "μουσικού τύπου" εμμονές που κατά καιρούς , κυριεύουν τα απανταχού music-junkies , είναι το βούτυρο στο ψωμί μας , αν και όποιος προσπαθήσει να εκλογικεύσει το φαινόμενο αυτό , μάλλον υπερεκτιμάει τις φτωχές , γήινες δυνατότητες του μυαλού του...Δεν εξηγούνται έτσι για πλάκα , μερικά πράγματα....Είναι πάνω απ'αυτό που μπορεί να κατανοήσει το human-mind...[ σημείωση:O Pai Mei δεν είναι "human"...]
Εγώ για παράδειγμα από προχτές , έχω φάει κατακέφαλα , ένα τεράστιο κόλλημα με το "This is the last time" των Keane , σε συνδιασμό με το "Never Let me down" από το "College Dropout" του Kanye West ...[φοβερό και τρομερό !!]
Εξηγείται τώρα αυτό το πράγμα ?? Μάλλον όχι...
Αφενός μου την σπάει η φάτσα του Tom Chaplin[..η προσωποποίηση της πλαδαρότητας] και αφ'ετέρου , δεν μπορώ να δεχτώ ότι έχω πορωθεί τόσο πολύ με τον τύπο που έχει σαν σήμα κατατεθέν ένα "χαζο-αρκουδάκι" , σαν την μασκώτ που χρησιμοποίησε κάποτε η Σοβιετική Ενωση στους Ολυμπιακούς Αγώνες της Μόσχας ....Είναι να τρελαίνεται κανείς...

1 σχόλιο:

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡ είπε...

Αδερφέ,
μετά λύπης μου διαπίστωσα ότι έσπασες την απεργία και αρθρογράφησες...
Γιατί το αίμα νερό δεν γίνεται θα κάνω αποχή αντί να παραιτηθώ από τη θέση του αρχισυντάκτη.
Καταφέυγω εκτός Ελλάδος για να καταλαγιάσει ο θυμός μου.
Αλλά δεν θα μείνω άπραγος ως Προβοκάτορ,θέλω να διαπιστώσω γιατί ο γνωστός Έλλην έλεγε όπου και αν ταξιδεύσω η Έλλαδα με πληγώνει.
Μα είναι δυνατόν ρε αδερφέ?
έιδες τη μουνάρα σύντροφο του Σαρκοζί,
ε? πως να μην σε πληγώνει η Ελλάδα
όταν εδώ ολόκληρη χώρα καμάρωνε που ο πρόεδρος είναι γαμίκος
Πάρε φώτο και σύγκρινε
Περιμένω ανάρτηση