Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2007

Νο 10 BEST ...TIMBALAND - SHOCK VALUE


Ο τύπος δεν παίζεται !!!! Είναι γαμάτος σε όλα του !!!
Μεγάλη ταλεντάρα , και σίγουρα σ'αυτόν στηρίζει πολλά ολόκληρη η Αμερικάνικη μουσική βιομηχανία στο μέλλον ...
Παραγωγός Νο 1 επιτυχιών σε συνεργασίες με τα πιο "δυνατά" χαρτιά της παγκόσμιας pop και R'n'B / Hip-hop σκηνής όπως , Justin , Missy Elliot , Nas , Aaliyah, jay-z και φυσικά με την "recently under his...wings" Nelly Furtado...που ουσιαστικά του χρωστάει τα ΠΑΝΤΑ !!!
Δυνατά και "βαριά" bass beats , χρησιμοποιούνται πανέξυπνα όπως μόνο ο Timbaland ξέρει , κρατώντας μια χρυσή ισορροπία ανάμεσα στο catchy-πιασάρικο hit , και στο ποιοτικό R'n'b ....
Από το "Shock Value" , παρελαύνει όλη η " καλή κοινωνία" ....Από Justin και Nelly Furtado μέχρι [...άκουσον ..άκουσον ] ...Elton John ....Μου άρεσε επίσης πάρα πολύ η φωνή της Keri Hilson ....στο "The way i are" για την οποία ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΙΔΕΑ , πριν αγοράσω τον δίσκο...
Ο Timbaland είναι ιδιοφυϊα , και ΕΙΝΑΙ ΤΟ NEW BLOOD [...αν και πολλά χρόνια στο κουρμπέτι..] που η POP[..κι όχι μόνο το hip-hop..] έχει απεγωσμένα ανάγκη....
Το "Shock Value " μου έκανε ακούραστη παρέα όλο το καλοκαίρι , μαζί με πολλά ξινόγλυκα mochitos, με θέα την καλντέρα των Φηρών , και δεν θα μπορούσε να μην είναι στο TOP 10...
Αφιερωμένο στα "κουρέλια " του TROPICAL , που χορεύουν σαν σεληνιασμένα πάνω στην μπάρα[...του μπαρ εννοώ...] μέχρι τις 4 το πρωί , το "Give it to me " ....σαν να μην υπάρχει ΑΥΡΙΟ !!!!
.....6 more months ...left...

1 σχόλιο:

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡ είπε...

Αδερφέ,
θα ήθελα κάποια στιγμή να κάνεις αφιέρωμα σε ύμνους ή τραγούδια
ομάδων.Εξαιρετικά αφιερωμένο σε έσενα ο ύμνος,ξέρω ότι θα το τραγουδάς σήμερα το βράδυ.Βάλε ενα Ρόκο μισή ωρίτσα πρίν και το TALISKER κερασμένο από εμένα.


Ύμνος Ολυμπιακού

ΘΡΥΛΕ ΤΟΝ ΓΗΠΕΔΩΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΕ
ΔΑΦΝΟΣΤΕΦΑΝΩΜΕΝΕ ΜΕΓΑΛΕ ΚΑΙ ΤΡΑΝΕ
ΕΧΕΙΣ ΔΥΝΑΜΗ ΣΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΕ
ΤΟΝ ΠΥΡΙΝΟ ΣΟΥ ΚΟΣΜΟ
ΠΟΥ ΔΕΝ ΛΥΓΑ ΠΟΤΕ
ΟΛΥΜΠΙ ΟΛΥΜΠΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΕ
ΟΜΑΔΑ ΟΜΑΔΑΡΑ ΜΟΥ
ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗ ΟΛΥΜΠΙΑΚΑΡΑ ΜΟΥ
ΟΛΥΜΠΙ ΟΛΥΜΠΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΕ
ΟΜΑΔΑ ΟΜΑΔΑΡΑ ΜΟΥ
ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗ ΟΛΥΜΠΙΑΚΑΡΑ ΜΟΥ







ΔΟΞΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΕ
ΧΙΛΙΟΤΡΑΓΟΥΔΙΣΜΕΝΕ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΞΑΚΟΥΣΤΕ
ΤΡΕΜΟΥΝ ΣΤ' ΑΚΟΥΣΜΑ ΣΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΕ
ΚΙ ΑΚΟΜΑ ΣΕ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΣΑΝΤΟΣ ΚΙ Ο ΠΕΛΕ
ΟΛΥΜΠΙ ΟΛΥΜΠΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΕ
ΟΜΑΔΑ ΟΜΑΔΑΡΑ ΜΟΥ
ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗ ΟΛΥΜΠΙΑΚΑΡΑ ΜΟΥ
ΟΛΥΜΠΙ ΟΛΥΜΠΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΕ
ΟΜΑΔΑ ΟΜΑΔΑΡΑ ΜΟΥ
ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗ ΟΛΥΜΠΙΑΚΑΡΑ ΜΟΥ