Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2012

To Μaster , with love - Blogovision 2012


Τρεις είναι όλοι κι όλοι οι άνθρωποι που έχουν επηρέασει καταλυτικά, τα τελευταία 36 χρόνια, τον τρόπο που ακούω μουσική και κατ'επέκταση , σκέφτομαι, νιώθω και επιλέγω στη ζωή μου και τους αναφέρω in order of appearance: Ο βιολογικός μου πατέρας , ο Πετρίδης κι ο gone4sure.

 Χτες το βράδυ , τηλεφώνησα στον τρίτο για κάποιες διευκρινίσεις σχετικά με το παραδοσιακό countdown των 20 καλύτερων album της χρονιάς, που θα ξεκινήσει την 1η Δεκεμβρίου και θα ολοκληρωθεί στις 20 του ίδιου μήνα.

 Αυτός ο άνθρωπος , έχει ένα έμφυτο,σπάνιο ταλέντο, να σε πριζώνει και να σου μεταφέρει το απίστευτο πάθος του για τη μουσική, ακόμη κι όταν κουβεντιάζεις για όχι και τόσο σπουδαία πράγματα , όπως π.χ τα albums του 2012.
 Σε σηκώνει απ'τον καναπέ, σε προκαλεί να σκεφτείς , να ψάξεις , να γράψεις ,ν'ακούσεις, να σκίσεις αυτά που έχεις γράψει και να τα ξαναγράψεις, όσο πιο αληθινά γίνεται.
 Εξπέρ στον μουσικό προσηλυτισμό , με pop ορθολογικά επιχειρήματα και σκανδιναβικό πείσμα (αν υπάρχει τέτοιο πράγμα !) που εκτιμάει όποιον του τα κάνει σκόνη , έστω και για ένα l.p , ένα single ή μια ιδέα .(Electribe 101 SUCKS ! !)
 Η ευγενική,ευτραφής προστακτική του "Dare", η αειθαλής ζωτικότητα του "Do Or Die" και η πιο συγκινητική κριτική συναυλίας που έχω διαβάσει EVER- Depeche στο Μιλάνο- είναι μάλλον οι πιο σημαντικοί λόγοι που  φέτος δεν θα λείψω απ'την Blogovision και που ο gone4sure θα παραμείνει για πάντα ο δικός μου, πιο προσωπικός αρχισυντάκτης .(ποιος τα γαμάει τα editorial ?)
 Άσε που τον τελευταίο καιρό μ'έχει πιάσει γενικότερα μια βαρεμάρα με το γράψιμο , όπως πολύ ορθά παρατήρησε και ο αγαπητός μου κουμπάρος-ζαχαροπλάστης.
 Τα μόνα πράγματα που μου προσφέρουν απόλαυση αυτή την περίοδο είναι, το ποδήλατο , το μπάνιο στη θάλασσα και τα βρεγμένα παξιμάδια, σε τριμμένη ντομάτα και σ' ελαιόλαδο αρωματισμένο με δεντρολίβανο.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: