Παρασκευή 12 Μαρτίου 2010

Song of the week : έλα μου ντε ....? ? ?



Πέμπτη βράδυ , κι ακόμα δεν έχω αποφασίσει για το τραγούδι της εβδομάδας ....
Αγωνία , πανικός , τρομολαγνεία και ο κίνδυνος να τιναχτεί η πρώτη μόνιμη στήλη αυτού του άθλιου blog στον αέρα , φαντάζει ορατός , όσο ποτέ άλλοτε....
H E L P ! ! ! !
Όχι ρε πούστη μου ! !
Δεν είναι δυνατόν ν'αφήσω ξεκρέμαστους τους μετρημένους στα δάκτυλα του ενός χεριού , φανατικούς αναγνώστες του "songsformyfuneral"..
Ιδού λοιπόν οι υποψηφιότητες που έχουν προκαλέσει μια πρωτοφανή , για τα δεδομένα του "Depecher" μουσική σύγχυση :
1. Soldiers - ABBA
2.Blue Collar Man [long nights] - STYX
3.Sailing Nights - Bob Seger & The Silver Bullet Band
4.In The End - Charlotte Gainsbourg
5.Silver Moons - Sunset Rubdown
6. Everyone Wins - Ringo Starr
Άντε βγάλε άκρη ......
Θα κάνω κλήρωση , κι ό,τι βγει.....
Κο-κο-κο-κο !
Μεγάλη κότα κατά βάθος .....
Το Νο 5 παρακαλώ , για να τελειώνουμε επιτέλους....
Και ψυχραιμία .....
Τ' ασημένια φεγγάρια , δεν είναι κτήμα κανενός .
Όλοι έχουν δικαίωμα να τα χαζεύουν .....και να λένε ό,τι τους κατέβει .
Πριν λίγο , κάποιος που εκτιμώ ιδιαίτερα , μ'έπεισε να διαβάσω το "If" του Kipling....
Yπόσχομαι να το κάνω , σύντομα .
Τρομερή πειθώ , αυτός ο άνθρωπος ....
Και δύναμη....
Θέλει πολύ κουράγιο , να εμψυχώνεις τους άλλους , την στιγμή που εσύ ο ίδιος , περνάς ζόρικα ....
Δεν έχω γνωρίσει πολλούς τέτοιους ανθρώπους στην ζωή μου .
Αν επαληθευτούν οι προφητείες , πάμε όλοι χαμένοι .....
"Πόσο χρονών είπαμε ότι είσαι ? "
Καλό Σ.Κ .

Δεν υπάρχουν σχόλια: