Παρασκευή 8 Ιανουαρίου 2010

To Τραγούδι της εβδομάδας....


Καλή χρονιά !
Σε όλους ....και ιδίως στα αγαπημένα μου music junkies , που θα "το πάνε μέχρι τέλους..." ...
Ξέρουν αυτοί....
Επειδή με αφορμή το post μου για τους Scissor Sisters ,[Νο 2 - Decade ] πολλοί με πήραν στο ψιλό , ορίστε η απόδειξη , άπιστοι Θωμάδες , πως η μπακιρένια ζυγαριά , όντως υπάρχει....[δυστυχώς οι αράχνες , μισούν τα φλας , και δεν συμβιβάζονταν με όσες ψόφιες μύγες κι αν τους πρόσφερα....]
Τί κακό κι αυτό με'μενα ρε παιδί μου....
Όταν μιλάω πραγματικά σοβαρά , νομίζουν ότι κάνω πλάκα , κι όταν το ρίχνω εντελώς στην ειρωνεία και τον χαβαλέ , με κοιτούν λες και ξεστομίζω τα πιο βαρύγδουπα πράγματα του κόσμου....[θα πεθάνω μ'αυτό το μαράζι....]
Αλλά όπως μου έχει πει σε "νεκρό χρόνο" το amore του κολλητού μου , "όλα τα περίεργα σε 'σένα συμβαίνουν...."
Ευτυχώς.....λέω εγώ , γιατί αλλιώς θα βαριόμουν του θανατά...
Λοιπόν , το άθλιο αυτό blog , αποκτά την πρώτη μόνιμή του στήλη , αφού κάθε Παρασκευή , θα ανεβαίνει το "Τραγούδι της εβδομάδας " , που θα είναι ουσιαστικά και το τραγούδι που άκουσα περισσότερο ή με απασχόλησε περισσότερο απ'όλα , κάθε εβδομάδα που τελειώνει επίσημα , μουσικά , [βλέπε Billboard...] κάθε Παρασκευή.
Μου φάνηκε ότι θα 'ναι σαν να προσπαθώ να "βγάλω απ'τη μύγα ξύγκι" ανεβάζοντας το album of the week , για δύο λόγους:
1. H μουσική , χρόνο με τον χρόνο , πάει κατά διαόλου , και λίγα είναι πλέον τα αξιόλογα καινούργια l.p .
2.To συνεχές ψάξιμο σε μεταχειρισμένα βινύλια και cd , είναι άκρως επιμορφωτικό [καταστροφή το λέω εγώ...] και απείρως γοητευτικότερο , απ'τον εκνευριστικό περιορισμό σε αποκλειστικά νέες κυκλοφορίες . [χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν συνεχίζω να παρακολουθώ τα καινούργια..]
Επίσης , κάθε Τετάρτη , θ'ανεβάζω κι από ένα l.p , που υπάρχει δύο φορές στην συλλογή μου...[είτε σαν βινύλιο είτε σαν cd ....ή ένα κι ένα ....ακούσια ή εκούσια...]
Μιλάμε για το απόλυτο ξεβράκωμα !
Μέχρι το καλοκαίρι , ελπίζω να έχω τελειώσει.....
Ξεκινάω , το πρώτο "song of the week" με το "Mystery Of Love " της Donna Summer ,
και την καθηλωτική παραγωγή του Μίδα-Quincy Jones .
Από το l.p του 1982 με τίτλο "Donna Summer" .
Στα φωνητικά , την συνοδεύει , υπέροχα, ο James Ingram.
Στον ίδιο δίσκο υπάρχει και το αριστούργημα "State Of Independence"

Δεν υπάρχουν σχόλια: