Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2009

Νever Again ....






















Η Essaouira , ήταν ένα απ'τα πρώτα επίσημα στέκια των hippies , στα late 60's , early 70's ....
Αγαπημένο μέρος του Hendrix , των Stones και πολλών άλλων...
Μου άρεσε το κάστρο , στην άκρη της πόλης ....
Πολλές πολεμίστρες βρε αδερφέ !
Και πολλά κανόνια .....
Και κύματα , να σκάνε από παντού....
Γενικά , όπου σκάνε κύματα , μ'αρέσει ....
Κι η γεμιστή σαρδέλα , στις τοπικές ψαροταβέρνες , είναι strongly recommended....[και σας μιλάει ένας κατ'εξοχήν κρεατοφάγος...στα όρια του κανιβαλισμού...]
Πειραϊκό βίωμα ....μάλλον...[σκίσαμε και τους βαζέλες ...again and again....]
Σήμερα , έλαβα κι επισήμως , το μοναδικό l.p των Human League που δεν υπήρχε στην συλλογή μου....[Tonic you're the BEST !]
Μάλλον είναι σημαδιακό....
Τέλος εποχής....
Έναρξη μιας άλλης ?
Προβληματισμοί του κώλου ....
Αυτό λέω εγώ...
Ιθαγενείς-Ζουλού , να μην γίνουμε , κι όλα τ' άλλα συγχωρούνται ....
Για ένα πράγμα είμαι σίγουρος .
Δεν θα χορέψω ποτέ , σε "κύκλο"....
ΠΟΤΕ !
Ξέρετε.....όπως χορεύουν στου "παιδιού μας την χαρά , σφάξαν έναν κόκορα..."
Τί να κάνω ?
Αφού δεν μου πάει ρε γαμώτο...
Να βγω έξω απ'τα νερά μου ?
Ποιος ο λόγος ?
Το "Never Again" , τα λέει ΟΛΑ !
" never break a heart ...again..."
Από αύριο , ξεκινάμε την ψηφοφορία με τα καλύτερα , decade/'09 .....
Άντε , γιατί μαύρισε η ψυχή μου αυτές τις μέρες....
Όλο , failures , και sorrows....
"human beings , learn to miss , the things they leave behind....
another romance broken....
it's time to go...."

Δεν υπάρχουν σχόλια: