Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2008

No 3 The Last Shadow Puppets - The Age of the Understatement



Ζορίστηκα πολύ για να μην το βάλω στο Νο1 , χωρίς πολλά ...πολλά....
Στο Νο 2 αυτός ο δίσκος δεν μπαίνει με τίποτα κατά την γνώμη μου .....Δηλ. ή τον βάζεις Νο 1 , ή από Νο3 και κάτω ....Απλή λογική του απόλυτου παραλόγου , έτσι ???
Ο λόγος λοιπόν που δεν είναι στην κορυφή , είναι γιατί μου έβγαλε πολύ "Moody Blues" και "Gerry and the Pacemakers" αντιγραφή , ειδικά στα πιο αγαπημένα μου κομάτια όπως το "Meeting Place" και το "Τhe age of the understatement"
Κατά τα άλλα είναι ΔΙΣΚΑΡΑ και τον ΛΑΤΡΕΨΑ απ'την αρχή ως το ...πολύ τέλος και το μόνο που έχω να πω είναι κάτι σαν τo "i'm sorry i met you darling , i'm sorry i've left you.." που μου τριβέλιζε τ'αυτιά όλο το καλοκαίρι , όπως το "Μια ζωή την Έχουμε" στην ομώνυμη ταινία , με τον Δ.Χορν..
Depecher's picks of the Album : Meeting place , The Age Of The Understatement, My Mistakes were made for You , Standing next to me

Δεν υπάρχουν σχόλια: