Παρασκευή 7 Μαρτίου 2008

What's the matter with ...THEM ????



Μεγάλη μιζέρια να μην μπορεί κάποιος να χαρεί το παρακάτω τραγούδι !!! Να το "παίξει" με το Volume ΤΕΡΜΑ , μέχρι να νιώσει πως κινδυνεύει να πάθει ρίξη ΤΥΜΠΑΝΟΥ ! ! !

Έχω αποφασίσει πλέον [...όσο τελοσπάντων με παίρνει]να έχω ΜΟΝΟ τυπικές σχέσεις στην ζωή μου με τέτοιους ανθρώπους....

Δεν τους ενοχλώ , δεν θέλω να μου τα "πρήζουνε" , και γενικώς δεν θέλω πολλά -πολλά ....

Δεν νιώθω καμία ανάγκη να τους κάνω κάποια ερώτηση , και δεν γουστάρω να απαντάω στις δικές τους ....Βαριέμαι , και πιστεύω πως κι αυτοί κατά βάθος δεν δίνουν δεκάρα για τις δικές μου εμμονές ....οπότε "όλα καλά .." Από μακριά και αγαπημένοι....

Τραγούδι ζωής , θανάτου και ΝΕΚΡΑΝΑΣΤΑΣΗΣ για τον Depecher , που νιώθει πολύ ΕΛΑΧΙΣΤΟΣ για να μιλήσει για το "Slippery people" .....ή να απαντήσει στο ερώτημα : "Γιατί οι people είναι slippery" ???

Αν είχα πάντως βηματοδότη , θα παρακαλούσα το θεό , να γίνει ένας γαμημένος συντονισμός , από την εισαγωγή των κρουστών , και να εξαντλήσω το τελευταίο πεντάλεπτο της ζωής μου , στριφογυρίζοντας , μεθυσμένος ..."like a wheel , inside a wheel.."

Δεν υπάρχουν σχόλια: